Tugra25

GENİŞLETİLMİŞ İNDİRİM: Mark Ling Üyeleri SADECE
Last.fm ‘Neden 30.000 Pazarlamacılar Kullanım EasyVSL

Sadece 9 Ay, EasyVSL haline gelmiştir

# 1 Video Satış Mektubu (VSL) Oluşturan ve
Satış Video Yazılım Çevrimiçi dönüştürme!

Açığa: Aşağıda İzle, yaratma sırrı sizin yüksek dönüştürme Powerpoint, Keynote, ya da pahalı bir video yazılımı olmadan 10 dakikadan az … lütfen VSL!

FIYAT ARTIŞ OLACAK …

İnternet Kullanımı EasyVSL üzerinde Büyük İsimler Million Dollar İşletmeler oluşturma Yardım!

  • RUSSELL BRUNSON

  • DR. CHARLES LIVINGSTON

  • BEN ADKINS

  • MARK LING

  • JEREMY GÍSLASON

“İlk VSL şimdiye kadar benim orijinal satış mektup EZİLMİŞ başlattı ve o zamandan beri onlara bağımlısı oylandı.Yıllardır bu tek VSL oluşturmak için benim takımımda 3 kişi aldı.EasyVSL, ben şimdi “yaklaşık 1/2 zamanında başıma tüm süreci yapabilirsiniz

—- Russell Brunson, ClickFunnels.com

Anında% 95 ile Video Oluşturma Zamanı azaltın
2-3x tarafından ve ARTIŞ SATIŞ!

Anında, video satış mektup dönüşecek video script yapıştırmak için güçlü olmak hayal

“Ben kimseye söylemeden son birkaç aydır Kolay VSL kullanıyoruz.Benim VSL yazıp metin koymak için ScriptDoll kullanın ve doğru Kolay VSL içine çıktılar.Herkes birbirine VSLs koyarak Ben sadece daha iyi ettik düşünüyor ama bana ve ScriptDoll ekibi için gerçek sır Kolay VSL olduğunu.Ben şimdi bu yazılım var bir VSL dışarı krank ne kadar kolay üzerinden alınamıyor.

Mark, Matt ve ekibi EasyVSL delicesine mutlu ScriptDoll burada herkes yaptık! “

Eğer yazabilirsiniz, bir yüksek oluşturabilirsiniz
az 10 dakika içinde dönüştürme video satış mektubu.

Hareket İçinde EasyVSL İzle …

FIYAT 97,00 $ IÇIN ARTIRIN OLACAK …

Dünyanın En ilgi çekici Sales Machine. Şimdi Dünyanın En Güçlü VSL Yaratılış Özellikleri Geliştirilmiş!

Devrimci v 1.0 GELİŞMİŞ ve Geliştirilmiş Temel Özellikleri …

Otomatik slayt oluşturma

Metin içinde yapıştırın ve EasyVSL sizin için slaytlar oluşturmasına izin
elle ihtiyacını ortadan kaldırarak, otomatik
slayt ile içerik slayt girin.

Özel slayt arka plan temalar

Bir renk, degrade, arka plan görüntüsünü, veya özel düzenini seçin ve sadece saniyeler içinde tanıtımı için muhteşem bir arka plan olsun.

Özel yazı tipleri düzinelerce

Yüksek kaliteli onlarca seçin, güzel çekici
yazı tipleri zaten yazılım içinde önceden yüklenmiş.

Senin VSL başlangıcı, ortasına veya sonuna doğru HERHANGİ önceden oluşturulan video eklemek

Sen-ön kamera video, ürününüzün bir demo eklemek isteyen konum veya herhangi bir video sizi hayal eğer bu mükemmel.

Yüksek Kalite MP4 videolar üretin
Hızlı Akışı için biçimi

Internetin en yaygın olarak desteklenen biçim, size videolar “pazarlama” videolar karşı pahalı video barındırma hizmetleri veya Youtube kuralları hakkında endişe etmeden bir HTML5 sitesine doğrudan yükleyebilirsiniz icar.

Kolay ve basit bir slayt zamanlama.

Sadece komut ses yükleyebilir ve daha sonra her slayt sonunda bir kene girin ses çalarken birlikte dinleyin.

Metin, video yaratılmasına Konuşma

Birkaç farklı ülkelere Pazarlama?Anında bizim yerleşik çeviri aracını kullanarak metni çevirmek. Sadece birkaç dakika içinde, seçtiğiniz dile özgü birden fazla video, yaratabilirsiniz!

Otomatik Bütün Videolar Çevir
HERHANGİ Dil içine

Birkaç farklı ülkelere Pazarlama?Anında bizim yerleşik çeviri aracını kullanarak metni çevirmek. Sadece birkaç dakika içinde, seçtiğiniz dile özgü birden fazla video, yaratabilirsiniz!

Bir basit bir nokta ve tıkırtı arayüzü

EasyVSL ile PowerPoint sunumları için tasarlanmış sinir bozucu ve kısıtlayıcı slayt şablonları ile uğraşmak zorunda kalmayacaksınız.Eğer metnin görünmesini istediğiniz ve anında orada Sadece gelin.

ASLA-ÖNCE GÖRÜLME

Brand New VERSİYONU 2.0
Özellik Geliştirmeleri!

Yenilenmiş v.2 Timeline Editör

Zaman çizelgesi editörü tamamen daha sezgisel ve kullanıcı dostu olması sıfırdan yeniden canlanmış oldu

  • Multi-Layer: Şimdi zaman çizelgesi içinde doğrudan / ithalat birden ses ve video katmanlar ekleyebilirsiniz.

  • Ses Ses Kontrol:Kolayca 3. parti ses düzenleme programı kullanmak zorunda kalmadan, zaman çizelgesi içindeki ses seviyesini ayarlayın.

  • Çeşitli DonanımlarTimeline Snapping, Zoom-in / zoom-out ve ses / video dosyalarını anında kesim yapmak için yeteneği dahil olmak üzere,.

Gelişmiş YENİ Geçişler, Animasyonlar, & Efektler:

(- V2.0 Charter Üyeleri Erişim alın çok yakında piyasada)

Sadece daha slayt geçişleri eklendi bir grup var, ancak bu slayta geliyor şimdi sizin metin animasyonlar ve efektler eklemek için yeteneği yok

Dahili Ses Kaydı

Artık başka bir ses kayıt yazılımı kullanmak zorunda. EasyVSL şimdi kayıt ve zaman çizelgesi doğrudan ses düzenlemenize olanak tanıyan bir yerleşik kayıt özelliği vardır

Text-to-Speech (TTS)

(- V2.0 Charter Üyeleri Erişim alın çok yakında piyasada)

Senin EasyVSL video için kullanılabilecek bir ses dosyası oluşturarak, slaytların her metin okumak için bizim doğal sondaj seslerinden birini seçti

Video Syndication 1-Click

(- V2.0 Charter Üyeleri Erişim alın çok yakında piyasada)

Şimdi uygulama içinde doğrudan gelen YouTube, Vimeo, ve diğerleri gibi popüler video sitelerine yayınlayabilirsiniz

Hızlı Tuş Kısayollar

Çok daha hızlı ve daha etkin Hızlı tuşlarını kullanarak EasyVSL yolunuzu çalışın. Hızlı Tuşlar Klavyenizin doğrudan … vb Undo / Redo, Kopyala, Kes, Yapıştır, Kalın, gibi şeyler yapmak için izin klavye kısayolları

PDF Sunum İhracat Slaytlar

Şimdi bir PDF halinde EasyVSL slaytları verme yeteneğine sahip, bu yüzden bunları başkaları ile paylaşabilirsiniz veya bir sunum için kullanabilirsiniz.

Bizim 30.000 müşterilerimiz EasyVSL hakkında neler söylediğini görün!

—- Brad Costanzo, 1. Pazarlama PodcastBenim info-pazarlama işinde 2009 yılında video satış harfleri erken bir evlat oldu.Ben hemen vardı etkisini fark etti.Benim satış sayfasında aynı kopyasını aldı ve bir VSL yarattığı zaman anında dönüşümleri iki katına çıktı.Oldukları gibi harika, en büyük acı onları oluşturmak için ne kadar zor ve zaman alıcıdır. Görev düşünmeye bile orada araçları bugün tüm, ben hala ağır iç geçiriyorum. İyi haber EasyVSL benim gibi pek çok pazarlamacılar için bu baş ağrısı için harika bir çözüm olmasıdır.Bir açlıktan kalabalığı görünce ve onun yeni aracı ile beslemek için Matt Big sahne.

  • BRAD COSTANZO

  • CHARLES LIVINGSTON

  • SCOT MCKAY

  • SEAN DONAHOE

Şimdi EasyVSL Hakkının Sizin Kopyala alın!

FIYAT 97,00 $ IÇIN ARTIRIN OLACAK …

  • Prim Arkaplan Temalar
  • Konuşma Video Oluşturma Metin
  • Otomatik Slayt Oluşturma
  • Hareketli Geçiş Efektleri
  • Premium Custom Fontları
  • Anında Ses Senkronizasyonu
  • Yüksek Kalite MP4 Video Prodüksiyon
  • Dil Tercüman One-Click
  • … ve daha fazlası!

Şu anda benim en iyi dönüştürme teklif video satış mektubu var benim tek üründür. Video Satış Mektuplar iyi insanların dikkatini tutmak ve onlar önde atlama insanları tutmak. Sen, kopya yoluyla onlara yol adım adım olsun. Benim şekillerde ayarlanır olsun ve ben her zaman olduğu gibi hızlı ben gerektiği gibi değişmez. Anladım bir kez Clickbank ilk 10 sağlık teklifleri 9 Ben gemide almak zorunda olduğunu biliyordu tüm VSLs ve ben size aynı şeyi öneririz.

30-Gün Para İade Garantisi

Eğer EasyVSL satın 30 gün içinde tamamen satın alma memnun değilseniz, biz paranızı% 100 iade edeceğiz, hiçbir soru sordu. Sadece support@easyvsl.com adresine e-posta ve her kuruşa ilk 30 gün içinde size memnuniyetle iade edilecektir.

HİÇBİR bundan daha adil olabilir!

Müşterilerimizin sormak bazı yaygın sorular

Ben güncellemeleri alırsınız?

Evet, sürekli üyeleri yorumlarına dayanarak yeni güncellemeler ve geliştirmeler ekliyoruz. Onları eklediğinizde sürüm 2 için otomatik güncellemeler alırsınız.

Herhangi bir sınırlama var mı?

Hayır! Sen alçak bir kez yatırım de kendi iş için sınırsız videolar yaratabilirsiniz!

Herhangi bir aylık / yıllık ücret veya gizli var mı?

Kesinlikle hayır. Bu tek seferlik bir yatırım olduğunu ve şu anda eylemde EĞER yaptığımız v.2 güncellemeleri ömür boyu yazılımına erişim ve tüm kazanacaktır.

HERHANGİ video satış script ile bu iş?

Evet! Sen ya da metin yazarı yarattı herhangi bir komut dosyası kullanabilirsiniz. Sadece EasyVSL yapıştırın ve birkaç dakika içinde otomatik olarak video oluşturmak!

Şimdi EasyVSL Hakkının Sizin Kopyala alın!

FIYAT 97,00 $ IÇIN ARTIRIN OLACAK …

  • Prim Arkaplan Temalar
  • Konuşma Video Oluşturma Metin
  • Otomatik Slayt Oluşturma
  • Hareketli Geçiş Efektleri
  • Premium Custom Fontları
  • Anında Ses Senkronizasyonu
  • Yüksek Kalite MP4 Video Prodüksiyon
  • Dil Tercüman One-Click
  • … ve daha fazlası!

Matt – Rockin ‘yazılım! AŞK Ne var değil mi? Video trafik KING ve online bir şey yaparsanız, bir Mor İnek gibi öne fark almak ve de bu konuda hızlı OLMALIDIR! Hızlı KOLAY ve pro şey ister misin? Benim Macbook bu küçük bebek indirilmiştir. Işte! Beş (5) dakika içinde, benim ilk Demo yarattı. Cha-Ching diyebilir misin?

Leave a Reply

